نحوه تشخیص ماژیک وایت برد از ماژیک معمولی

جستجو مطالب
آخرین مطالب
آنچه در این مقاله می‌خوانید
تشخیص ماژیک وایت برد
نحوه تشخیص ماژیک وایت برد از ماژیک معمولی
آنچه در این مقاله می‌خوانید

ماژیک وایت برد یک ابزار مهم در خوشنویسی و طراحی است که برای نوشتن روی تخته‌های سفید وایت برد استفاده می‌شود. این نوع ماژیک دارای ویژگی‌های خاصی است که با ماژیک‌های معمولی تفاوت دارد. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با چگونگی تشخیص ماژیک وایت برد از دیگر ماژیک‌ها آشنا کنیم.

تشخیص ماژیک وایت برد

یکی از روش‌های تشخیص ماژیک وایت برد از ماژیک معمولی، بررسی بسته‌بندی و نام محصول است. همچنین ماژیک وایت برد دارای قابلیت پاک شدن با دستمال است که این ویژگی در ماژیک‌های معمولی وجود ندارد.

تشخیص ماژیک وایت برد به نوع سطحی که می‌خواهید بر روی آن نوشته یا رسم کنید هم بستگی دارد. اگر سطح قابل پاک شدن باشد، ماژیک وایت برد مناسب است و اگر سطح غیر قابل پاک شدن است، ماژیک غیر وایت برد مناسب خواهد بود.

فرق بین ماژیک وایت برد با ماژیک معمولی

ماژیک وایت برد و ماژیک معمولی در بسیاری از ویژگی‌ها با هم فرق دارند. پس علاوه بر مواردی که گفته شد موارد مختلفی وجود دارد که به تشخیص ماژیک وایت برد از ماژیک های معمولی کمک می‌کند که برخی از این موارد را در ادامه آورده‌ایم:

  • سطح استفاده

ماژیک وایت برد برای نوشتن بر روی تخته‌های سفید یا سطوحی که قابل پاک شدن با دستمال هستند مناسب است. در حالی که ماژیک معمولی برای نوشتن بر روی کاغذ، کارتن، پلاستیک و سایر سطوح غیر قابل پاک شدن استفاده می‌شود.

  • استفاده در محیط‌ های مختلف

ماژیک وایت برد بیشتر در محیط ‌های آموزشی، اداری و کلاس‌های درس استفاده می‌شود، در حالی که ماژیک معمولی برای استفاده در خانه، دفتر کار و محیط ‌های عمومی مناسب است. به طور کلی می‌توان گفت ماژیک وایت برد و ماژیک معمولی برای استفاده در موارد مختلف و با ویژگی‌های متفاوت طراحی شده‌اند و باید بر اساس نیاز و محیط استفاده، انتخاب شوند.

استفاده در محیط‌ های مختلف

از کجا بفهمیم ماژیک وایت برد است؟

برای تشخیص ماژیک وایت برد، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  1. بسته‌بندی

    معمولاً ماژیک وایت برد در بسته‌بندی‌هایی که ویژه تخته‌های سفید یا سطوح قابل پاک شدن است، عرضه می‌شود. برچسب‌های روی بسته‌بندی نیز ممکن است اشاره به استفاده این ماژیک بر روی تخته‌های سفید داشته باشد.

  2. نوشتن و پاک کردن

    اگر ماژیک روی سطح قابل پاک شدن نوشته شده و با دستمال یا پاک کننده خاص به راحتی پاک شود، احتمالاً این ماژیک وایت برد است.

  3. رنگ و شفافیت

    ماژیک وایت برد معمولاً دارای رنگ‌های زاهد و شفاف است، در حالی که ماژیک معمولی دارای رنگ‌های پررنگ است و از تنوع رنگی بالایی برخوردار می‌باشد.

  4. بررسی برچسب‌ها

    برچسب‌های روی ماژیک ممکن است اطلاعاتی در مورد نوع و کاربرد آن داشته باشد. ممکن است کلمه “وایت برد” یا “برای تخته‌های سفید” روی برچسب آن نوشته شده باشد. با توجه به این نکات، می‌توانید تشخیص ماژیک وایت برد از ماژیک معمولی را انجام داده و از آن برای نوشتن بر روی تخته‌های سفید و سطوح قابل پاک شدن استفاده کنید.

بررسی برچسب‌ها

تفاوت ماژیک وایت برد و ماژیک غیر وایت برد

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد ماژیک وایت برد و ماژیک غیر وایت برد در واقع از نظر استفاده و کاربرد متفاوت هستند. و اما در مورد تفاوتی که میان ماژیک وایت برد با ماژیک معمولی وجود دارد بهتر است بدانید که ماژیک‌های معمولی دارای نوک از جنس نمد هستند و استحکام آن‌ها بالا است.

از این رو با استفاده طولانی مدت نوک این نوع ماژیک‌ها خیلی زود سابیده یا خراب نمی‌شود. ماژیک‌های وایت برد در مقایسه با ماژیک‌های معمولی نوک های نرم‌تری دارند. بنابراین اگر از این ماژیک‌ها به صورت نادرست استفاده شود یا مصرف مداوم آن‌ها باعث خرابی نوک ماژیک شده و دچار له شدگی می‌شود و دیگر نمی‌توان با آن‌ها کلمات را زیبا نوشت.

خرید ماژیک وایت برد خوب

اگر شما هم به دنبال خرید ماژیک وایت برد خوب و باکیفیت هستید، ما به شما ماژیک اعتدال را معرفی می‌کنیم. ماژیک وایت برد اعتدال یک ابزار نوشتاری است که بخصوص برای استفاده بر روی تخته‌های سفید وایت برد طراحی شده است.

این ماژیک دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر ماژیک‌ها متمایز می‌کند. از ویژگی‌های مهم این ماژیک می‌توان به نوک نازک و دقیق آن، رنگ سفید براق و قابلیت پاک شدن آسان با اصلاح‌کننده اشاره کرد.

 

خرید ماژیک وایت برد خوب

سخن پایانی

ماژیک یا مارکر یک وسیله نوشت افزاری بسیار جذاب است که برای گروه‌های سنی مختلف کاربرد زیادی دارد. از این رو این محصول به میزان زیاد در بازار عرضه می‌شود. انواع مختلف ماژیک‌های وایت برد و معمولی در بازار وجود دارد که هر کدام از این ماژیک ها دارای کاربرد خاصی هستند پس هنگام خرید و تشخیص ماژیک وایت برد لازم است به نوع آن توجه داشت.

و اما از آنجایی که ماژیک خریداری شده باید متناسب با عملکرد مورد انتظار مشتری باشد، ما به شما ماژیک وایت برد اعتدال را پیشنهاد می‌دهیم که محصولی باکیفیت و پرفروش است و توسط فروشگاه اعتدال اینک عرضه می‌شود.

همچنین خوب است بدانید فروشگاه اعتدال ، برند تخصصی اقلام و لوازم خطاطی، طراحی و خوشنویسی ازجمله انواع جوهر، مرکب، ماژیک و دفاتر خوشنویسی در ایران است. اعتدال اینک مفتخر است که سابقه چندین دهه خدمت‌رسانی به هنرمندان گرامی را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری:
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

sbobet slot777 joker123 slot deposit 10 ribu