چرا باید خوشنویسی یاد بگیریم ؟ اهمیت هنر خوشنویسی در زندگی‌

جستجو مطالب
آخرین مطالب
چرا باید خوشنویسی یاد بگیریم
چرا باید خوشنویسی یاد بگیریم ؟ اهمیت هنر خوشنویسی در زندگی‌
آنچه در این مقاله می‌خوانید

آیا می دانید چرا باید خوشنویسی یاد بگیریم ؟ (Why should we learn calligraphy) چون داشتن خطی زیبا باعث بالا رفتن اعتماد به نفستان می‌شود و باعث می‌شود تا یک حس درونی به شما آرامش بدهد‌. مهم‌تر اینکه هنر خوشنویسی تأثیر مطلوبی روی اطرافیان ما دارد. در واقع داشتن یک خط خوانا و زیبا باعث بهجت روحی و حتی تغییر نگرش مخاطبان به شما خواهد شد.

پس در پاسخ اینکه چرا باید خوشنویسی یاد بگیریم می‌توان گفت چون زیبانویسی نقش بسزایی در جایگاه و منزلت اجتماعی شما دارد. از طرفی نشان دهنده خصوصیات روحی و روانی شما است. پس در طول زندگی خود همیشه سعی کنید خط زیبا و خوشی داشته باشید تا احساسات خوب مخاطبانتان را به دست آورید.

چرا باید خوشنویسی یاد بگیریم؟

داشتن دست خط خوب از کودکی تا بزرگسالی همیشه باعث تحسین شما از طرف مخاطبانتان می‌شود. توصیف خوشنویسی تنها نوشتن حروف و کلمات با قلم و مرکب نیست. بلکه روانشناسی خوشنویسی تمرکز زیادی روی زیبانویسی با مداد و خودکار ساده دارد. زیرا بزرگ ترین خوشنویسان و خطاطان جهان اولین نوشته‌های خود را با نوشت افزارهای ساده شروع کرده‌اند‌.

سپس با کسب مهارت خط و خوشنویسی توانسته‌اند خود را وارد قلوب تعداد زیادی از علاقه‌مندان کنند. در حقیقت خوشنویسی تأثیرات غیر قابل انکاری در رفتار و احساسات مخاطبان شما دارد. پس هیچ گاه برای یادگیری خوشنویسی دیر نیست چون تا زمانی که شما زنده هستید و زندگی می‌کنید خط شما می‌تواند تأثیر زیادی در زندگی شما داشته باشد.

ضرورت دست خط خوب در زندگی

همان‌طور که شنیدن اصوات ملایم و دوست داشتی روح شما را التیام می‌بخشد و باعث آرامش درونی شما می‌شود. یقیناً دیدن دست خط خوب هم می‌تواند چشمانتان را نوازش دهد و باعث ایجاد یک حس خوب و خوش در وجودتان شود. پس داشتن دست خط خوب می‌تواند در اطرافیانتان واکنش ملایمی را ایجاد کند تا با شما ارتباط محترمانه و بهتری داشته باشند‌.

یکی دیگر از تأثیرات زیبانویسی در زندگی این است که شما با نوشتن خطی زیبا روی کاغذ می‌توانید تصمیمات درونی خود را بیان کنید و از دیدن خط و خواندن آن لذت ببرید. پس داشتن مهارت زیبانویسی یک نیاز معنوی و درونی است که ناخودآگاه هر کسی از همان کودکی تا بزرگسالی به دنبالش است.

اما یادتان باشد برای آموزش هنر خوشنویسی به وسایل مهمی از جمله قلم و مرکب نیاز دارید. به همین دلیل برند اعتدال به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر لوازم خوشنویسی و لوازم خطاطی و طراحی در کشور سعی کرده است برای یادگیری خوشنویسی در کنارتان باشد.

ضرورت دست خط خوب در زندگی

خرید مرکب اعتدال

همیشه یکی از دغدغه‌های افرادی که به نوشتن علاقه دارند خصوصاً خوشنویسان و خطاطان تهیه مرکب درجه یک بوده است. اگر چه مرکب های زیادی با برندهای ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد. ولی هر کدام از این مرکب ها غلظت های متخلفی دارند و ساختار آن‌ها از لحاظ براق بودن و یا حتی مات بودن کاملاً متفاوت است.

بنابراین هنرمندان مجبور هستند با توجه به نیاز خود برای خرید بهترین مرکب خوشنویسی حساسیت زیادی را به خرج دهند. چون باید مرکب درجه یک پوشش مناسبی را روی سطح کاغذ، چوب و یا هر سطح دیگری ایجاد کند و بسیار روان باشد. به همین دلیل است که در بین خوشنویسان و خطاطان انواع مرکب اعتدال توانسته بیشترین استفاده را داشته باشد.

راهنمای خرید انواع مرکب اعتدال

در هنگام خرید مرکب خوشنویسی یادتان باشد مرکب ها به صورت ۲ دسته اصلی تقسیم بندی می‌شوند:

  • مرکب مشکی و رنگی سنتی
  • مرکب مشکی و رنگی ضد آب

هر کدام از این مرکب ها کاربردهای متنوعی دارند‌. از طرفی در مراکز فروش مرکب خوشنویسی با دو نوع مرکب مایع و خشک رو به رو می‌شوید. مرکب های مایع بیشتر از مرکب های خشک کاربرد دارند‌. از طرفی مرکب های مشکی زیبایی بی‌نظیر و جلوه محصوری را در نوشته‌های شما ایجاد می‌کنند‌.

البته خوشنویسان زیادی هم دوست دارند نوشته‌هایشان را با مرکب های رنگی خلق کنند. به همین دلیل است که شرکت‌های بزرگ تولیدکننده مرکب از جمله برند اعتدال سعی کرده‌اند تا به غیر از فروش مرکب مشکی نیز طیف گسترده‌ای از مرکب های رنگی را هم در اختیار هنرمندان قرار دهند.

راهنمای خرید انواع مرکب اعتدال

سخن پایانی

ما در فروشگاه اعتدال اینک با بهره‌گیری از سابقه پرسنل خود در تولید و فروش مستقیم لوازم خوشنویسی، لوازم طراحی، خطاطی و… با آگاهی از نیاز مشتریان خود اقدام به فروش آنلاین محصولات خود کرده‌ایم. سپس برای پاسخ دادن به این سؤال که چرا باید خوشنویسی یاد بگیریم با تولید آگاهانه انواع نوشت افزارهای خوشنویسی و خطاطی در کیفیت‌های متنوع توانسته‌ایم رضایت جمع زیادی از خوشنویسان و خطاطان و حتی افراد مبتدی در کشور را به دست آوریم. در همین راستا با تحویل فوری کالا درب منزل و ضمانت اصالت کالا امیدوار هستیم بتوانیم رضایت شما عزیزان را به دست آوریم.

اشتراک گذاری:
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

sbobet slot777 joker123 slot deposit 10 ribu