ترفندهای پر رنگ کردن ماژیک وایت برد خشک شده

جستجو مطالب
آخرین مطالب
پر رنگ کردن ماژیک وایت برد
ترفندهای پر رنگ کردن ماژیک وایت برد خشک شده
آنچه در این مقاله می‌خوانید

پر رنگ کردن ماژیک وایت برد (Revive Dried Out WhiteBoard marker) با روش های زیادی انجام می‌شود‌. برای این کار اول از همه باید حلال مناسبی مانند الکل ایزوپروپیل را آماده کنید. سپس درپوش انتهایی ماژیک وایت برد را بردارید و چند قطره از الکل را درون ماژیک بریزید. بعد از آن ماژیک وایت برد را خوب تکان دهید تا الکل و جوهر با هم مخلوط شوند.

بعد از گذشت چند دقیقه خواهید دید که ماژیک دوباره پر رنگ می‌شود. البته اگر دسترسی به الکل ایزوپروپیل برای پر رنگ کردن ماژیک وایت برد ندارید هیچ نگران نباشید چون می‌توانید راهکارهای دیگری را امتحان کنید.

بهترین روش پر رنگ کردن ماژیک وایت برد

گاهی اوقات علت خشک شدن ماژیک وایت برد خشکی الیاف درون آن است. شاید با سروته کردن ماژیک و یا بد قرار دادن آن نوک ماژیک وایت برد خشک شده باشد. پس برای پر رنگ کردن ماژیک وایت برد یک نخ محکمی را در قسمت انتهایی ماژیک ببندید. سپس ماژیک را مانند آتش چرخان با سرعت زیادی بچرخانید تا جوهرهای درون الیاف حرکت کنند و دوباره به سمت نوک ماژیک رانده شوند‌.

طریقه درست کردن ماژیک وایت برد خشک شده

دقت کنید برای پر رنگ کردن ماژیک وایت برد یک راه ساده جدا کردن نوک ماژیک با کمک انبر دست است. در بیشتر مواقع جا به جا کردن نوک ماژیک باعث حرکت جوهر و زنده شدن دوباره ماژیک می‌شود‌.

طریقه درست کردن ماژیک وایت برد خشک شده

چگونه ماژیک تمام شده را درست کنیم؟

اگر پر رنگ کردن ماژیک وایت برد شما با الکل ایزوپروپیل و یا چرخاندن درست نشد باید از جوهر ماژیک جدید استفاده کنید. این جوهر در حجم‌های مختلفی برای شارژ کردن ماژیک های وایت برد در فروشگاه های لوازم تحریر عرضه می‌شوند‌. برای احیای ماژیک با جوهر باید درب انتهایی ماژیک را باز کنید و با احتیاط جوهر را روی الیاف درون ماژیک بریزید تا جوهر از طریق این الیاف به نوک ماژیک برسد.

برای ریختن جوهر درون ماژیک بهتر است از یک سرنگ استفاده کنید. البته اگر می‌خواهید با خرید ماژیک وایت برد در مدت کوتاهی ماژیک شما خشک نشود و شما مجبور به پر رنگ کردن ماژیک با روش های مختلف نشوید بهتر است در بین طیف گسترده‌ای از ماژیک های ایرانی و خارجی ماژیک اعتدال را انتخاب کنید.

خرید ماژیک اعتدال

خرید بهترین ماژیک برای افراد عادی کار آسانی نیست‌؛ چون ماژیک جزو نوشت افزارهایی است که بر اساس نوع جنس، نوک ماژیک، قابلیت پاک شدن، زمان خشک شدن و… به نمونه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شود‌. پس در زمان خرید بهترین ماژیک باید به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید باکیفیت ترین ماژیک را در مناسب ترین قیمت به دست آورید.

البته یکی از محبوب ترین ماژیک هایی که در بازار فروش زیادی دارند ماژیک های وایت برد هستند. این نوع ماژیک‌ها بیشتر برای نوشتن روی تخته، طلق و هر چیز دیگری که به سرعت پاک شود کاربرد دارند. چون جوهر ماژیک های وایت برد غیر دائمی هستند.

ماژیک های وایت برد در نمونه‌های مختلفی از قبیل ماژیک وایت برد مغناطیسی، گچی، شیشه ای، ماژیک چند کاره و ماژیک پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین قیمت بهترین ماژیک وایت برد در نمونه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است.

خرید ماژیک اعتدال

فروش ماژیک وایت برد اعتدال

امروزه برندهای ایرانی و خارجی زیادی از انواع ماژیک وایت برد، طراحی، نقاشی و… در بازار وجود دارد. بنابراین شما به راحتی می‌توانید نمونه‌های متنوعی از ماژیک ها را انتخاب کنید. ولی یکی از معروف ترین برندهایی که در بازارهای فروش لوازم التحریر توجه بیشتر اساتید، دانشجویان و دانش آموزان را به خود جلب کرده است ماژیک اعتدال است.

این برند به شکل عمده و تکی تنوع زیادی از ماژیک وایت برد، طراحی و نقاشی را با مناسب ترین قیمت بازار عرضه می‌کند. تنها کافیست وارد وب سایت فروشگاه اعتدال اینک شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

سخن پایانی

یادتان باشد ماژیک های وایت برد در برندهای متنوع دارای کیفیت های مختلفی هستند. در این میان برندهایی مثل کیان، پرشیا، فابرکاستل، کنکو و همچنین برند استدلر، صدف، سفیر، استابیلو و… به چشم می‌خورند. در این میان مجموعه تولیدی اعتدال نیز با تولید انواع ماژیک اعتدال معمولی و ماژیک وایت برد باعث رضایت هر چه بیشتر حجم زیادی از شما مشتریان عزیز شده است.

در واقع فروشگاه اعتدال اینک یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع نوشت افزار در کشور است که به دلیل تولید لوازم التحریر از مواد اولیه عالی توانسته جایگاه مهمی را در بین سایر برندهای ایرانی و خارجی به خود اختصاص دهد. بنابراین شما می‌توانید انواع ماژیک ضد آب اعتدال، مخزن های ماژیک اعتدال، ماژیک سروش اعتدال و سایر ماژیک های معمولی و وایت برد را با کیفیت بالا و قیمت مناسب بدون واسطه از این فروشگاه تهیه کنید.

اشتراک گذاری:
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

sbobet slot777 joker123 slot deposit 10 ribu